مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 07:302023-06-23ورزشي

خبر خوب| تحصیل رایگان با ازدواج در دوران دانشجویی!


این سخن حضرت علی(ع) را می توان یکی از شاهکارترین جملات در سایر سرفصل های موجود در قانون جذب دانست؛ «کسی که چیزی را طلب کند به کل آن یا به قسمتی از آن می رسد.

- گروه خبر خوب: انسان آن چیزی را به سمت خود جذب می کند که انتظارش را می کشد ؛ شاید این جمله در نظرتان کلیشه ای باشد، اما با جان و دل که به آن بنگرید، متوجه می شوید که خودتان هم به کرات آن را در زندگی تان تجربه کرده اید؛مثلا ورزشکاری که به خود می گوید: برای برنده شدن باید حتما فلان گردنبند را به گردن بیندازم یا فلان کفش را بپوشم، واقعا بدون این ها قادر به بردن نیست! اما آنچه به او قدرت برنده شدن می دهد، مسلما این عقاید خرافی نیست؛ بلکه قدرت ذهن اوست!  یا وقتی کسی می گوید: مردم فقط وقتی به دیدن من می آیند که وضعیت خانه به هم ریخته است، شک نکنید که این وضع مرتبا برایش تکرار خواهد شد.

یا بارها تجربه کرده اید که کسی می گوید: من سالی یک مرتبه سرما می خورم، می توانید با اطمینان شرط ببندید که همین طور خواهد شد.

می خواهیم این را بگوییم که همه چیز از ذهن نشات می گیرد! این موضوع وقتی ارزش و عینیت بیشتری پیدا می کند که امام علی (ع) در باب آن گفته است: کسی که چیزی را طلب کند به کل آن یا به قسمتی از آن می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| تحصیل رایگان با ازدواج در دوران دانشجویی!

خبر خوب| تحصیل رایگان با ازدواج در دوران دانشجویی!